top of page
  • De Schulp

Programma Z(w)evende Schulp (2 Nov 2019)

Bij deze de nodiging Der zevende Schulp, niet keurig in september weer en ook geen Spel(letjes)avond in oktober, maar nu landt ie weer, en dat zet hopelijk door, hoewel ik nog met een vraag "zit" wat zozeer mijn draif is.

Voor Diner gaarne aanmelden. Misschien wordt de formule van De Schulp een podiumavond om de twee maanden, een spelavond de andere. Misschien zijn spel en kunst ook wel te zeer kunst en spel om spel en kunst en moet er nog wat met desnoods het klimaat. Maar hieronder het program voor aanstaande keer.

De zevende Schulp – Utrecht, zaterdag 2 november 2019, Korte Nieuwstraat 115, 19:00 – 22:30

19:00 – Dinnur

19:30 – 20:00 : Marijke Hooghwinkel – 'in rook gaat zij op geen kringel meer, niets laat zij achter, ik zou haar willen volgen'

20:00 – 20:30 : Henk Jagtenberg – Sluit je ogen en laat de klanken van de gitaar je wegzweven naar zuidelijke oorden (dat was je eigen gedachte toen je me voor het eerst hoorde spelen).

20:30 – 21:00 : Open Podium – Mario Juch –

21:30 – 22:00 : Anton Hylkema – Lascia ch'io pianga mia dura sorte. Laat me huilen om mijn zware lot, o.i.d.. Georg Friedrich Händel.

22:00 – 22:30 : Stephan Vollenberg – Saving the Appearances of a Glass half Empty half Fool by maybe Secret Singing or Simply Speach.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page